Selin648 hemen büyüdükleri için bir paket 30 lu aldım bir numara o bitince iki numara alacağım ilkinde 2 numara aldım iki ay sonra 3 e geçmek zorunda kaldım elimde kaldılar o yüzden temkinli gideceğim başlarda çok almak mantıklı değil hemen büyüyorlar oğlum mesela hala besleniyor ona aldım mi toplu alıyorum çünkü 4-5 ay bir numara giyiniyor ama yeni bebekler 3 e kolay çıkıyor bir de doğduğu kiloya göre 1 i hiç kullanmayabilirsin bile ondan küçük 30 lu bir numara aldım sonra 2 alacağım