fatos5 Hamile olduğumdan beri sürekli üşüyorum. Bi ben miyim böyle olan yaa. Çok tuaf ama sürekli üşüyorum ısınamıyorum.
Linababy fatos5 Bende yanıyorum kışın doğalgazı yakmak istemedim o derece 33 Haftalık olucam hala yanığız😂
Melodixxx fatos5 4. Ayım yani geçen aya kadar üşürdm ayaklarım ısınmazdı şimdi ayaklarımı buzlu suya sokasım var 😣
Babies16 fatos5 sen 3 aydan sorna gor usumeyi 🤣 son model 24 binlik klimanin karsisinda yinede sicaktan agliyordum.o hormonlar 3 aydan sonra tersine donuyor malesef 😥
Busbus2684 fatos5 bende o zamanlar çok üşümüştüm canım, ben şimdi 29+4 oldum ama, o zamanlar çok üşüyodum ayaklarım hiç ısınmıyodu, geçiyo merak etme 😘
fatos5 2kizanasi gecen pazartesı günü bakıldı kan değerlerime herşey yolunda değerlerin güzel dedi doktorum. 😏
Ozdmrkbraa fatos5 bende ilk zamanlar çok üşüyordum 9 Haftalık olduk geçen hafta geçti bu sefer de aşırı yanmalar başladı ellerim ayaklarım yanıyor 🥴
fatos5 Ozdmrkbraa hadi yaa bende 9 haftalık oldum ama gecmedi eşim sortla dolanıyo evde ben corap patık hırka battanıye halada üşüyorum ya
Ozdmrkbraa fatos5 ben aynı sıtma tutuyor gibi oluyordum abdest almaya aklım çıkıyordu pekmez içiyorum artık her gün belki ondan da düzelmiş olabilir