alkilic annecikk_ niyeyse ben çok rahatsız oluyorum ya🤦🏻♀️ Yok zaten jilet vurursanız sanırım kalınlaşırlar😂
annecikk_ alkilic valla bulantidan bel agrisindan burun akmasindan bitmeyen agri sizidan aslinda gobegimi dusenememistim bile 😂😂😂
alkilic annecikk_ 14+4 olduk bizde bulantılarım azaldı gözüm açıldı ya tabi herşey gözüme batmaya başladı napiyim😂
DBaybars alkilic Ağdayla alıyorum, eskiden kısa ince tüy gibiydi almama gerek olmuyodu, doğum yaklaştıkça sıklaştı kalınlaştı uzadı berbat oldu, rahatsız olduğum için ağda bantlarıyla kendim alıyorum, bir zararını görmedim
alkilic DBaybars 👍🏻Teşekkür ederim bende alıcam karar verdim. demek şimdiden böyleyse doğuma yakın ne hale gelir 😂
DBaybars alkilic Daha da artmaya başlıyor canım senin zamanlarında bende artış olmamıştı geç başladı bi anda arttı herkeste bir olmaz tabi ama al bence de, kuzenlerimde aldı her hamileliğinde artış falan yaşadıklarını görmedim hiç
alkilic DBaybars o zaman daha ilerleyen zamanlarda bundan daha kötü olacak. Zaten dayanamam az bişey bile görünce dayanamıyodum eskiden artış olmuyosa hiç düşünmem bile yani
Sevendays alkilic artis olmadi bnm biraz tuy vardi ayni kaldi ben catlak yagi surerken kesin cogalir daha beter olurum dedm.ama olmadi bakim doğumdan sonra nolcak meral ediorum
ElanrBlkc alkilic yooo hiç bi sakıncası yok bence. Canısı eğer o bebişin nasibi yoksa bu dünyada sen istersen pamuklara sar yine de olur. Ama eğer nasibi var sa bu dünyanda ne yaparsan yap bişi olmaz. Korkma sen
Hlya_35hsyn Ayse0707 bilemicem bana doktorum erkek bebek testesteron hormonu salgıladığı için annede kıllanma olur demisti