Ysmn35kmsl alkilic valla kişi bünyesine bağlı bence birazda artmadan ziyade hiç tüylenme olmayan bölgelerde sıkıntı yaşadım ben
Minnaksever alkilic ben agdayla alıyorum birazını uzunları.ama normalde yoksa hiç alma bence doğumdan sonra dökülüyo diyolar ben önceden de aliyodum
alkilic Minnaksever normalde vardı hep alıyodum ama fazlalaştı. Alışılmışın dışında bişey olunca insan müdahale etmek istiyor haliyle göz de alışık değil o kadarına 🤦🏻♀️
Ysmn35kmsl alkilic malesef lazer başladım ama koronadan dolayı yarım kaldı şiödi hamileyim tekrar nasıl olacak bilmiyorum
alkilic Ysmn35kmsl lazerde de hep jiletle almak zorundasınız diye biliyorum onuda bozamıyosunuz dimi şuan
Ysmn35kmsl alkilic jilette istemiyorlar kısaltma mak ile kısaltıyorum sadece koca yaz nasıl bitscek bilmiyorum😂
Saftorik alkilic çok direniyorum inanın Kıyafetleri üzerinden seviyorum napayım şimdi alırsam sonra çok üzülecem iyisi mi hiç dokunmayayım 😂
Esila1716 alkilic benim göbegim ilk hamileligim de aşırı tüylenmişti almıştım ama aldığım için hepsi dökülmedi cok pişmanım şimdi ikinci bebegimi bekliyorum yine aynı ama dokunmuyorum valla doktora söyledim normal dogum dan sonra eskisi gibi olursun dedi
Esila1716 alkilic bence %90 gebelerde oluyor ama takmıyorum doktorda söyledim dedim utanıyorum ben oda normal dedi
annecikk_ alkilic valla sadece gobegimde oldugu icin duruyorum bide kasimi bile alirken agladigim icin gobegimide jiletle almak istemem 🤦🏻♀️ esime sordum alma amann kim gorcek sanki dedi😂
Hlya_35hsyn Ayse0707 bilemicem bana doktorum erkek bebek testesteron hormonu salgıladığı için annede kıllanma olur demisti
alkilic annecikk_ niyeyse ben çok rahatsız oluyorum ya🤦🏻♀️ Yok zaten jilet vurursanız sanırım kalınlaşırlar😂