2018de İlk gebeliğimde hiç 13den aşağı inmedi tansiyonum 3. Aydan itibaren 7. Aya kadar sadece sık kontrollere gittim asistanlar çok üstüne düşmedi en son doç dr a gidince 2 kez protein kaçağına bakıldı. Nefrolojiye yönlendirdiler ondan sonra da alfamed başladım yinede düşmedi tansiyonum sık şekilde kontrollere gittim en ufak şeyde acile gittim bebeğe bakıldı. 39 haftalıkken suyumun gelmesiyle normal doğum yaptım sadece bebeğimin 2 kez boynuna kordon dolanmıştı onun dışında çok şükür herhangi bir sağlık problemi olmadı 😊 Hep kötü şeyler olmuyor onun için paylaşmak istedim 🌸 Bukez direk aspirin başladık şuan için tansiyonum çok nadir yüksek çıkıyor 19 haftalık hamileyim tansiyon ilacına başlamadık 😊