Herkese merhaba. Bebeğim 26 haftalık. Bir ay önce kontrolde doktor tansiyonuma baktı 16/7 çıktı. Tansiyon aleti alıp evde her gün bakmamı ve ona bildirmemi istedi. Genellikle 13-14 bir iki defa da 15 çıktı tansiyonum evde ölçtüğümde. Doktor da alfamet başlayalım dedi. Hipertansiyon ilacı. Ben ilacı kullanmaya başladım. Tuzu hamurişini yağlı yiyecekleri azalttım 12ye düştü. 12ye düşünce de ilacı içmeyi bıraktım. Bu hafta tekrar kontrole gidince yine yüksek 15/7 çıktı. Doktora durumu anlattım beş gündür 12 çıkıyordu nedense bugün yükselmiş dedim. Sen ilacını kullanmaya ve hergün ölçmeye devam et kontrol et dedi. Başka bişey demedi idrar tahlili de istemedi. Ben de emin olamadım yani idrar tahlili yaptırıp emin olsaydım acaba dedim ama doktor istemeyince de ben idrar tahlili yaptırmak istiyorum diyemedim. Gerçi aşırı yüksek değil tansiyonum 17-18 lere çıkmadı. Çoğunlukla 13-14 ama tedirgin de oldum ister istemez. Ellerim ayaklarım da bir hayli şişti. Benim gibi yüksek tansiyonla uğraşan var mı doktorunuz nasıl bir yol izledi ne yaptınız merak ettim ? Sizlerle bi konuşmak istedim… bayaa uzun yazdım kusura bakmayın.