Dlrdngl Bak canım sakınılan göze çöp batar derler, eskiden annelerimiz babaannelerimiz gebeyken hem ev işi yaparmış hem tarlada çalışırmış hem çocuk bakarmış hiçte bişey olmazmış. Ben kendimden örnek verdim ama benim gibi olun asla demedim, diyemem de herkesin bünyesi farklı yaşam tarzı farklı ev düzeni iş yapma şekli farklı. Hamdolsun şimdilik kızımda bir sıkıntı olmadı, takdir Allah’tan olmayacak diye bir şeyde yok, ağrım sızım olmadı, gebeliğim boyunca hiç sıkıntı yaşamadım bebeğim gayet sağlıklı çok şükür ama gelipte burda (bu post için demiyorum) ufacık bir şeyden evham yapıp bişey oldumu olur mu yesem nolur içsem nolur postları açıkçası bana tuhaf geliyor. Dediğim gibi asla benim gibi yapın demiyorum, ama örnek veriyorum :) Yavrum da bende şuan çok iyiyiz sağol teyzesi :)