Kizlar mrb bi arkadaşım war bebek istiyolar hiç bi sikintisi yok ama gebe kalamadı çok doktora gitti bi skinti çıkmadı bu ay adeti bugün olması gerekiyor ama olmamış oda bi umutla test yapms cift cizgi fakat ikincisi silik cikmis tekrar yapmis oda oyle cikmis erken gebelik aldirmis esine fakat erken gebelikte çıkmamış silik bile olsa hiç çizgi yok .. boyle bisey yasayan adett öncesi çift çizgi cikiyo mu ???
Bu arada ben gebeyim bendede çizgi silik çıkmıştı ama hamileydim