2kizanasi Hastaneden hastaneye değişiyor, kimi sadece gösteriyor görüntü bile vermiyor, kimi renkli görüntü de veriyor, CD veren vs de var. Özele gidiyorum, renkli gösteriyor uzun bir süre sonra siyah beyaz resim veriyor ama gayet net kaliteli yani 😊
Misssimsek tugce0606 her hastanede doktor odasında renkli olmuyor malesef. Ben normalde devlete gidiyorum ama özelde gittiğimde ortada siyah beyaz görüyoruz malesef. Ama doğumdan önce bir kerede olsa renkli 4 boyutlu girmek istiyorum nasip olursa
Misssimsek tugce0606 gittigim ozelde var ama dedigin gibi ayriyetten ücret istiyorlar. Muayene ile birlikte olursa daha az oluyor. Detayli için 150 vermiştim 4 boyutlynunda çok pahalı.oldugunu düşünmüyorum. Bakalım inşallah çok istiyorum 💕🤗
tugce0606 Almiraedaa aynen kuzum en azından cüzi miktar alınabilir ben ona ayar oluyorum burdaki sistemde😏
Almiraedaa tugce0606 kaç haftalıksın kuzum nerde yaşıyorsun başka gidebileceğin özel hastane yok mu araştırsan
Senemgltkn tugce0606 ben detaylı ultrasona girdiğimde bir sorun olup olmadığını inceledi siyah beyaz şekilde. En son bana renkli görüntüsünü gösterdi yüzünü 2 adet çıktı verdi o kadar
Senemgltkn tugce0606 ama normal muayeneye gittiğimde de ilk önce doktor gelişimine bakıyor en son yine renkliye geçiyor yüzünü göstermeye çalışıyor bizimki utangaç eli hep yüzünde sadece 1 kere yüzünü görebildim o da detaylı da işte
tugce0606 Almiraedaa 27 hafta olcam 2 güne bitanem konya da yaşıyorum evlilik gereği konya Ilgın dayım Ilgın da özel yok Akşehir ilçesine gidiyorum 😘
Esmur_tnt tugce0606 istanbul silivrideyim ben de burada da özel hastanelerde bile siyah beyaz çıktı veriyorlar arkadaşlarımdan bildiğim kadarıyla, ben özel muayenehaneye gidiyorum şansa doktorumda renkli varmış her kontrolde renkli görüyorum kızımı❤
Mom72727 tugce0606 Amin canım benim valla sezeryan dan da korkuyorum Allah sağlıklı sıhhatli doğumlar nasip etsin 😔