Mom72727
Benim hamileliğimin başından beri plasenta previa. Yani rahmi kapatmış, aşağıda plasenta. İlk haftalar da yukarı çıkma ihtimali küçük de olsa var denmişti ama tabi ki sonrasında mümkün olmuyor. Kritik haftalar 20 li haftalar. 25 26 dan sonra kolay kolay yukarı çıkmıyor zaten. Ben simdi 37+5 im. Haftaya planlı sezeryan olacağım. İlişki 32. Haftadan beri yasak. Bebek haraketleri, tekmeleri canımı yakmıyor, çünkü plasentaya denk geliyor genelde. Hareketleri 21 de hissetmeye başladım. Yalnız 20. Haftadan sonra göbek kordonum inanılmaz acı vermeye başlamıştı. Böyle göbek deliğinin hemen içinden bişi çekiyor gibi. Bunun da plasenta previa ile ilgili olduğunu söylemişti doktor. Öyle bir hassasiyet yaşarsanız bilginiz olsun. Sevgiler 🌼