Naylonbranda Ayy o baş sgrisi bendede var ilk haftalarda bı başladı baş ağrısından gozlerim siser agliyomus gibi akardı,17+6 yım bugun dün gene baş ağrım vardı baş ağrısıyla uyuyorum uyanıyorum hala devam ediyo
Kalp-1996 Naylonbranda Tek bende yokmuş demekki bende korkmuştum neden başım agrıyo n’oluyo diye kuruntu işte ☺️ Bir kaç hafta sonra geçer inşallah