Kalp-1996 benim de 16. Haftanın sonlarına doğru bi baş ağrısı almıştı gidiyordu. Hatta burada çok sordum benle aynı durumda olan var mı diye. Sonra doktor randevum vardı gittim, doktorum magnezyum verdi o gün bugündür hiç ağrı yok çok şükür. Ondan önce her gün istisnasız ağrıyordu