Arkadaşlar merak ettiğim için soruyorum.Ben testlerin hiçbirini yaptırmadım 2 li 3 lü.Çünkü ilk gebeliğimde risk çok yüksek çıktı ve kendimi boşuna üzdüm bebeğim sağlıklı dünyaya geldi şükür.Bu teste down sendromu ya da diğer genetik hastalıklar çıkıyor mu.Yoksa bu testte istatistik, oranlama mı veriyor 2li 3 lü testler gibi.?