Simaaa bu test nifty yani fatal dna olarak geçiyor. Bazen doktor öneriyor 2li 4 lü testlerde sıkıntı görürse eğer bazende benim gibi direk kendin yaptırıyorsun. Genetik anormali ve kromozon bozukluğu var mı diye araştırılıyor. Amniyosentez karından su alma yerine Downsendrom vs için dna ya bakıyorlar, kolunuzdan alınan kan ile.