Deryadmr Ben de 12 haftalık hamileyim 4 kilo almışım . Ben de üzülmüştüm ama sürekli açım ve birşeyler yiyorum almam çok normal . İki gündür günlük yarım saat yürüyüşe başladım , evde çok hareketsiz kaldım çünkü normalde çalışan biriydim . Acıkınca sağlıklı atıştırmaya çalışıyorum vb. Bebeklerimiz sağlıklı olsun da gerisi boş🥰