Doğuma 6 hafta var 7-8 kilolarda geziniyorum … her hafta yeme isteği değişiyor ve bazen dünyayı yesen doymuyor hissin oluyor bu nedenle kendine bir sınır koy , hedef kilo belirle doktorunla ona göre tüketimini yap .. ben yurt dışındayım buradaki doktorlar düşün en son 7 kilo olunca ne oldu aniden 1,5 kilo çaktın dedi😂😂 . Yani kiloda minimum bize, max bebise Uygun goruluyor😂…saglikli gebelikler. Birde simdi yeni hamilesin , onu ye bunu ye , sen iki canlisin, iki kisilik Yemen gerek falan ; tum bunlarrrrrrr YALANNNNNNNNN😂😂😂😂 ilk 3-4 ay normal yemen uygunmus sonra az az sık sık ve dikkatli tüketim gerekli!