Esilamiram Minnosanne27 belli olmuyo demekki kendileri ne zaman isterse o zmn geliyolar kuzular. Amin cnm Rabbim cumlemizin evladını sağlıkla hayırla nasip etsin kolay doğum olsun🙏💕💕
Esraorhan bebegimm16 yeni 37 olduk, kasılmalarım vardı, 2 gündür adet sancısı gibi sancım var ama devamlı gelip gitmiyor, geceler zehir zaten yan yatmaktan uyuşuyor bacaklarım, en son daha dönmemişti oğluşum, perşembe kontrolüm var, hayırlısı bakalım 🤗
Invisible-33 38 +1 iz sancılar 2 haftadır hat safhada tüm belirtiler var kanala girmiyor ve de çatı muayenem dar olduğundan artık sezeryan ile alıcaklar yarin 💙🤍
Gencdijle Greyy90 ben de 38’im sizde hiç mi sancı olmuyor 🤔ben de ara ara oluyor ama düzenli değil tabii
Greyy90 Gencdijle yok bende de oluyor ama düzenli değil özellikle son bir haftadır bel ağrım çok arttı kasıklarımda regl olacakmışım gibi sancı bide çatım kopacak gibi ağrıyor 🥵😑 nst de sancı çıkmadı
Anne71 37+1 çok fena bel ağrılarım var sancılar akşamları çok daha yoğun ve sık oluyor uykular haram oldu Bugün squat yaptıktan sonra lavaboya çıktığımda peçeteye sümüksü ama beyaz normal akıntıdan farkli bir şey geldi nerdeyse serçe parmağım uzunlugunda peçeteye bulaşmıştı korku heyecan oldu ama nişana pembe renk diyorlar sanırım