Bussraayy Alânurmoda’dan ikili takımlar ( pantolonları lastikli ) ve bi kaç elbise aldım hamilelikten sonra da giyilebilecek şeyler tercih ettim
Zeyneb51 feamtrmea https://imgyukle.com/i/yLImus aldığım bu cnm şuan 22 haftaligiz bakalım inşallah 30 ki haftalardada olur 😊
feamtrmea Zeyneb51 çok yakışmış canım kosa boylu olmak cidden çok büyük avantaj bana aldıklarım hep kısa geliyo hem koldan hem boydan🥺
Canan_c feamtrmea pazarıum, podyumlus, Eliza oda, tesettür sıla, gül giyim. Aklıma gelenler bunlar canım. Ben memnunum bu sitelerden. Fiyatlarda uygun ürünler de güzel
feamtrmea Canan_c eliza dan bir iki kez sipariş verdim kaliteli değil sanki pek fazla ürünleri ama diğerlerine bakayım bi teşekkür ederim😊
8152 @feamtrmea istegramda bahre butik var kalite de çok güzel hel tavsiye ederim bedene bire bir uyuyor hemde bı dene derim
DamlaNur29 feamtrmea suan tesettür giyim cok pahalı bi tunik 130 140 asağısı yok insanları sömürüyolar
Nesrin54 feamtrmea instgramda demim giyimden kot elbise modelini aldim Efil efil cok hos bahar ve yazin rahatlikla giyilir Ve deee emzirme doneminde❤
Angelsmom Geçen hafta yazlık 2-3 parça bir şey alayım diye çıktım. 2 tane beli lastikli pantolon bir gömlek bir de tunik aldım. Ödediğimiz fiyata eşim bile isyan etti ki normalde benden daha düşkündür giyim kuşama tesettürlülerin işi zor diyor. Bu fiyatlar aldı başını gidiyor. Resmen soygunculuk Bir üründen %150 ye yakın kar ediyorlar. Yazık günah değil mi bu paralar ne zorluklarla kazanılıyor. Allah sonumuzu hayır etsin .
Canan_c Angelsmom dolap dıye uygulama var ben çoğu kıyafeti mi Ordan alıyorum. Dışarısı dehşet pahalı. Malın ederi 20 tl adamlar 60 a satıyorlar yazık günah yanı.