1m2u3r Bana da doktorum 13 haftalık ken erkeğe benziyor dedi ama kordon bağı da olabilir dedi diğer ayı beklicez sizce değişir mi
Bus-raaa Bende 12 haftada ikili test yaptırdım cinsiyet belli olmamıştı daha küçük demişti doktor bi hafta sonra tekrar gittim kıza benziyo demişti ☺️15 haftalıkken kesin kız dedi☺️