Bade94_1 sadece his 😃 belim çok ağrıyordu çünkü regl olmama 2 gün kalmıştı, eczaneye belim için kas gevşetici alıyım diye girdim sonra bir de hamilelik testi istedim. Normalde testi iki gün sonra regl olmazsam deneyecektim ama içimden bir ses hadi şimdi dene dedi. Sonra denedim 10 dk sanki 10 saat gibi geçmek bilmedi sonra bir baktım iki çizgi ama çizginin teki aşırı silik yok gibi bir şey o yüzden olmadığını düşündüm. Sabah da çok fazla regl sancım oldu ama içimde anlamsız bir heyecan vardı. O gün eşimin babannesini hastaneye ziyarete gittik ve gitmişken de acilden hamilelik için kan testi yaptırmak istedim. Ve sonuç 4 haftalık hamile olduğumu gösteriyordu :))))