Benim de gögüslerimde ağrı var, sabah uyanamıyorum , normalde çabuk uyanırım ama gözlerimi açamıyorum.Ramazan sahur ondan mı böyle oldu diyorum ama daha önce böyle uyku halim olmadı hiç.Göz kapaklarım kapanıyor sabah uyku süremi doldurduğum halde.Adete 2 gün kaldı çok belirtilere takılmak istemiyorum sonra hep hüsran ve üzüntü oluyor çünkü