Turtaliblog geçmiş olsun canım korkma inşallah bir şey olmamıştır, Bende 12. Haftamda yatakta yatarken eşim oyun oynuyodu ben uyuyodum oyunu kazanıp yatagı sallayınca deprem oluyor diye kalkıp koşmuştum eşim tabi şok geçirdi adam🙄sora oturup iki saatte ağladım🤦♀️🥺en korktuğum şeydir deprem🥺bişi olmadı çok şükür