Arkadaşlar 14+2 haftalık hamileyim. Ve bu 3. Gebeliğim ilk 2 bebeğimi kaybettim. Neyse, Bugün eşim evde bir kaza geçirdi. Oyuncak bir helikopteri var ama oyuncak denilmeyecek kadar büyük ve gerçek. Benzinle falan çalışıyor. Bunun motoru arızalandı onu tamir ederken balkonda motoru çalıştırdı ama o anda bir aksilikle motor çok güçlü çalıştığı için patlama oldu. Motorun Demir aksamlarından bir kaçı etrafa sıçradı ve balkon camlarım falan kırıldı. İnanılmaz da güçlü bir motor sesiyle çarpmanın etkisinden çıkan sesler oldu evde. Bende içerdeydim ve boş bulundum. Öylesine korktum ki aklım çıktı. Balkona koştuğumda eşimin koluna da Demir geçmiş baya delinmiş ve kanıyordu onu da görünce iyice korktum. Kendime engel olamadım titremeye falan başladım sıcağıyla anlamadım ama bi 15 dk sonra falan 1 saate yakın süre boyunca karnımda kasılma gibi tuhaf bir ağrımsı şey hissettim. Bebeğime birşey olmuş mudur sizce kanamam falan olmadı çok şükür ama çok korktum. Korkudan bebek düşer derdi büyüklerimiz hep aklımdan çıkmıyor. Böyle bişey duyan yaşayan var mı etrafınızda hastaneye gitmeli miydim? 😢