Hatice-02 Kızlar memlekette doğum yapacağım anne yanı beşik mi önerirsiniz reflü yatağı mı babynest mi…? Çok kararsız kaldım yardımcı olur musunuz? 🙏
bilaloguzunannesi Hatice-02 merhaba 4 günlük taze anne olarak reflü yatağı beşiği var ama reflü yatağı şimdilik daha kullanışlı 😊
Vnsgb Hatice-02 ne kadar kalacaksınız eğer öyle çok uzun süre kalmayacaksanız babynest alın. Babynestin içine reflü yatağıda alabilirsiniz ama e bebekte eğimli babynestler daha uygun olur sizin için
bilaloguzunannesi Hatice-02 iskenderunda doğum yaptım kendi evimde olmama rağmen reflü yatağında yatıyor bal oğlum a101 den aldım beşiği de bebekonfordan aldık 650 tl ye anne yanı 😊 çok memnunum
annee27 Hatice-02 besik aldim kurmucam evime kurmayi dusunuyorum annemin evinde sadece reflu yatagi ve babynesti kullanirim zaten 1 hafta kalsam yeterli bnm icin bn bu sekil dusunuyorum cnm😊
sumosgoksu Canım merhaba eski bi gönderini okudum clife ile ilgili olumlu sonuç aldın mı bende almak istiyorum
Hatice-02 sumosgoksu evet canım 15 günde sonuç aldım kullanalı 15 gün olmuştu adet olmadan bir gün önce test yaptım ve sonuç pozitifti sonuna kadar öneriyorum 😊
Hatice-02 sumosgoksu ben adetin birinci günü başlamıştım canım 15 gün kullanıp bırakmıştım. Sen ne zaman gelirse başla 15 gün kullan bırak. İlişkiniz gün aşırı olsun.