Meleklk Ya aslında şöyle oldu beni hemen endokrinolojiye yönlendirdi doktorum öyle takip edelim dedi çünkü hızlı kilo almıştım. Endokrin de böyle söyledi düzene girerse daha seyrek ölçeriz hep böyle takip edicez inşallah insüline gerek kalmaz dedi. Yükselince ben genelde hissediyorum bi ateş basması bir de çarpıntı oluyor ne zaman öyle olunca ölçsem tokluk 170lerde falan çıkıyor. Ama yediklerimle alakalı az yersem düşük çıkıyor zaten. Bir de aklınızda olsun yürüyüş çok iyi geliyor ben akşam yemeğinden sonra yürüyorum. Sadece 15 dk. Bi kere ölçtüm yemekten 1 saat sonra 173tü. 15 dk yürüdüm geldim 133 olmuştu.