Meleklk açlık 104 1.saat 151 ve 2. Saat 178 çıkmıştı ilk doktorum önemli değil sınırda dedi. Aynı hastanenin başka şubesine başladım kontrollere direk dahiliyeye yönlendirdi. Günlük şeker takibine başlattı. Pekmez, dut vs tarzı şeyler yiyordum. Bebek kilosuna iyi geliyor diye. Ama şimdi sıkı rejimdeyim. Meyve olarak bile sadece çilek ve kivi yiyorum.