Bende iki kez kürtaj oldum birinde 12 haftalık kalbi durdu biri kimyasal oldu diğeri gene kürtaj ondada yeri uygun değil diye mecburi kürtaj oldum 6 haftalık rahim ağzına yakın bir yere yerleşmiş orda kalırsa rahme yapışır dediler mart ayında oldum korunuyoruz valla bende çok korkuyorum bu son gebelikte daha kanda ilk ögrendigim gibi coraspin 100 lük içiyodum ama yinede olumlu olmadi birde bisey sorucam kafamı yeni yeni topluyorum bu son gebelikten hemen öncesi eşim antibiyotik tedavisi görmüştü iki aya yakın ondan böyle olma olasılığı varmı birde o ilk kalbi durakla ikinci kimyasal klomenle olmuştu özelde bir doktor klomenle oluşan gebelikler genellikle sıkıntılı oluyo ondan olmuştur dedi