nensimm devlet hastanesi doktoru bana keseyi görüp kalp atışı başladıktan sonra başlayacakigneye dedi ama folikasit kullan vs.bisey demedi. ama ben Iki kayıptan sonra özele gitmeye basladim doktorum ayrı bir tedavi uyguladı bana korunmayı biraktigim gibi folikasit b12 ve coraspin başlattı ve her ay adetime iki gün kala kanda gebelik testi yaptır dedi hamile olduğunu ögrendigin gün iğneyi vur ve bana gel dedi.ben öyle yaptım şuan hamileyim günlük coraspin folikasit b12 ve 6000 enox iğne günde 1er tane ve düşük önleyici protestan kullanıyorum günde 2 tane.dogum zamanına kadar kullanılacak iğne ve coraspin iğne ve coraspin için de aklında bulunsun surekli aynı saatte kullanman gerek ben coraspin sabah 9 iğneyi akşam 9 yapıyorum sende kendine göre ayarla canım ben ikinci gebeligimde iğneyi rastgele vuruyordum bu doktor kesin aynı saatte olacak dedi.insallah bu yavrum sağlıklı doğar size de kısmet olur inşallah ❤