Tugcemd bi çok yerde yazdım belki denk gelmişsindir.. 33+2 de 6 nisanda 27 haftaya uyumlu doğum yaptım sebepler gelişim geriliği su azalması ve protein kaçağı..960 gram doğdu kızım, 48.taburcu oldu 1750 gramla.. şuan 2.ayını geçti bile🥰 2500 kilo olduk çok Şükür 🙏🏻 endişe etme yaşicak Allahın izniyle minnoşun🤲🏼🤲🏼🤲🏼 çok zor bi süreç sadece yaşayan anlayabilir ,seni teselli eden tek şey o minik canın sağlıklı yaşamı olucak..her gün için fotoğraf video iste gün gün nasıl büyüyo mucizen gör😊sabırlar gönül sakinliği diliyorum sana ..bebişin kucağına gelicek inşallah🤲🏼