Meleyimsin_123 önceden bağırsakları temizleniyor bu durum için. Çogu muzun ilk dogumu ne yaşayacagımızı bilmiyoruz, özel hastanelerin çoğu anne dostu hastane değil zaten normal doguma sevk etmez cogu dogaları geregi. Bence gereksiz korkuyorsunuz, cevre korkutmuş olabilir tabiki ama sezaryen resmen bir ameliyat süreci, dogal yolla kurtulmak varken gereksiz secim he zorunlu halde yapacak birsey yok o ayrı. Sadece bir kaç saat sürecek iğne serum sonda dediginiz şeyler çok basit işlemler, sezaryen de de sonda takılacak size ve narkoz etkisi gidince daha çok sancınız olacak kimisinin haftalarca sürüyor belkide açılmanız tam olur dikişsiz dogum yaparsınız ertesi güne zımba gibi devam edersiniz, dogum dan sonra hayat bebegin izin cevre sinde dönecek, size ihtiyacı var, bence işinizi zorlaştırmayın eminim o an geldiğinde iğne serum aklınızda bile olmayacak