Bende hiç yaşamadım canm senin haftandayken 3 gün yaşadım sadece sonra bidaha hiç olmadı 16. Haftamdayım. Göğüs hassasiyeti hafif sendeleme bel ağrısı ve kendini beğenmeme dışında hamilelik belirtisi olmadı açıkcası ☺ çok rahat geçiriyorum seninde böyle rahat geçer inşallah sıkıntı etme şanslı gebelerdeniz sadece ☺