Funda_karabas Ddd evet gittim 2 cm aciklik varmış 1 cm daha açılsın yatışın yapilcak dedi şimdi tekrar geldim hastaneye açılma olduysa yatis yapilcak
Echche Funda_karabas maşallah canım inşallah Hayırlı doğumlar dilerim güzelce kavuş evladına 🥰 benim de az kaldı sayende belirtileri öğreniyorum bizi gelişmelerden haber et 🌹😘
ElanrBlkc Funda_karabas yarın 38 oluyoruz. Bebe hareket edince anam ağlıyor ben böyle bi ağrı görmedim. Acaba yalancı sancı mı bunlar. Doğum sancısı nasıl oluyor bilmiyorum malum ilk gebelik 🙈🙈🙈
Funda_karabas ElanrBlkc benimde ilk gebelik doğum sancısı çok şiddetli oluyormuş benimde açıkligim ilerlememis kemik tarafı çok darmis eve gonderdiler
Funda_karabas ElanrBlkc evet çatı muayenesi yaptı aciklik ilerlememis ve rahim ordaki kemik çok dar dedi normel doğum icin uygun dedi
ElanrBlkc Funda_karabas hayırlısıyla kıcağına al inşallah. Çatı muaynesi zor muydu peki ben daha olmadım da 🙈