Arminim Funda_karabas benimde aynı 37+geldi ama peceteye gelecek şekilde sancım oluyor ara ara şimdi 38 oldum beklemediğim siz hastaneye gidecek misiniz
Elifeminask Funda_karabas bende 37+4 üm hic bi belirti yok. Nısanin gelmstr canm bence takip et egzersz yap belki 1 gunde belki 1 haftda dogrrsun bu gibi duurmlarda oyle diyorlr.
Miranmiray Funda_karabas Acil doktora görün canım benim bildiğim Nişan sümüksü kanlı ama sen bildiğimiz kan diyorsun doktoruna sor yada muayene ol
Arminim Funda_karabas teşekür edrim benim kontrolünde devlet hastanesinde ben gitmedim nişanım geldi size sormak istedim aynı belirtiler benimde