derinozkaya yok valla ilaç vs almadım.
Normalde temizlik yaptığımda yorulunca belime bı agri girer 3-4 saat yatınca geçerdi.
Dün evimin bahcesinde biraz tur attım 30 dk vs bile değil dün 6 dan beri ağrıyor ayakta durmayı bırak yürümeye korkar oldum.
Hani doguruyorum desem suyum yada nisanimda gelmedi bakalım sonum ne olcak eğer geçmezse direk hastaneye gidicem.