Leylosedo Mide yanmaniz varsa süt bire bir rahat uyku için. Ödemler icinde bol su tüketin ne şişlik kalıyor ne birsey . 34+4tek şikayetim sırt ağrısı oda bebegimin kilosundan dolayidir diye düşünüyorum büyüdükçe ağrılar çoğalır diyorlar. Onun haricinde bin şükür herşey yolunda rabbim sağ salim kucagimiza almayi nasip eylesin insaAllah kuzularimizi
derinozkaya Leylosedo sadece belse ben razıyım diyormusum 😬 nefes alamama sislik derken gözüm cok korktu yapabilecek hic birseyimde yok sanırım 🥺 rabbim sağ salim kavustursun yavrularımıza 🤲🏻
gamzecansel derinozkaya kocaman bir göbek, sağa sola yatakta dönememe, soldayken mesela sağa dönmek için ayağa kalkıp sağ tarafa yatma şeklinde başarma😄 vajinada, rahimde kemik baskısı gibi batma. zor yürüme, yerden bişey alamama.
_aysenur gamzecansel Yerden bi şey almanın sınırsız hareket etmenin ne büyük nimet olduğunu anladık demi 😊 resmen minnacık yavrularımız bize şükrü ama rahminde öğretiyor ❤
derinozkaya gamzecansel haha mükemmel geceleri ne cektigimizi bi allah biliyor herkes mışıl mışıl yatıyor 😬 yere düşen birsey artık kaybolmus sayıyorum bende rabbim sabrını versin 🤲🏻
derinozkaya senathesena ay ne güzel pozitif birsey okudum 🌸 hangi siteden yoga yapıyorsunuz benimde agrılarım var ufaktan 🥺
senathesena derinozkaya 🥰😘😘😘 ben Ece Vahapoğlu’nun videolarından yapıyorum hamilelikte 3 temel yoga hareketi diye bi videosu var onları her gün yapıyorum bel ağrım kalmadı.
derinozkaya _aysenur ay ne güzel ama hic birsey kalmamıs 🤲🏻 rabbim sabrınıda veriyor sanırım bende geceleri beş defa kalkıyorum sıcaklar cabası sanırım zorlu bi süreç olacak sıcaklarda artıyor şansıma 🥺
_aysenur derinozkaya Evet elbette zorlu bir süreç ama sonu güzel olacak allahın izniyle hep pozitif olmaya çalışın sağlıkla kavuşursunuz inşallah bebişinize ❤ siz kaç haftalıksınız şuan
gamzecansel _aysenur aynen öyle alamadıkça daha çok düşesi geliyor her türlü nesnenin😂😂 amin sağlıkcakla alalım inşallah kuzularımızı kucağımıza. gerisi önemli değil 🤗🍀 Allâh isteyen herkese nasip etsin inşallah
derinozkaya _aysenur bende suan rahat rahat yatmanın degerini anladım hamile degilken sabahladıgım gecelerden özür diliyorum 😹
Leylosedo derinozkaya rabbim hepimizin yardımcısı olsun insaAllah ama suyu bol tüket gerçekten faydası çok heleki sıcaklarda cogaldi
derinozkaya Fatima18 bende de mide yok henüz sismedim burnum acılmadıgı icin nefes darlıgı varsada anlamıyorum 😖
Esra4627 derinozkaya 32haftamdayim geceleri uyyamyrm bide arada mide yanması bulantı ayakta fazla kalınca ayakların belin ağrıması bnde bunlar oluyor
derinozkaya Esra4627 hepimizin ortak noktası gece sanırım uykuya hasret kaldık dogduklarında hic yatamayacagız 🥺
_aysenur gamzecansel Amin İnşallah canım rabbim sağlıkla kavuştursun herkese bu güzel duyguyu yaşarsın inşallah 😊
Byz91 derinozkaya herkese göre değişiyor bence kilo almama ragmen agrım uykusuzlugum şişkinliği yok çok şükür. 33haftalıgım mide yanması oluyor arada bide karın sertleşmesi ama yaşantımı çok etkilemiyor. Sadece karnım daha büyük oldugu için hareket kısıtlamam var onun dışında hala işimi gücümü kendim yapıyorum.
derinozkaya Byz91 ayy ne güzel sanslı bi annesin insallah bende böyle olurum ufak tefek seylere okeyim hamileyiz sonucta kolay degil ama bu sayılanların hepsini yaşarsam öteki tarafa gidip gelirim 😹😬😬
Fatima18 _aysenur ben evlendiyim gun hamile kaldim. 28 haftada bir gun bile uyuyamadim. çocukdan sonra uyurum belki. Ona da pek umudum yok ama)