derinozkaya nası geciyor neler yapıyorsunuz ben haftaya giriyorum garip bi korku sardı icimi herkes balayı bitti diyor beni neler bekliyor yardım edin 😬
musti28 derinozkaya ☺️Nefes darlığı kocamannn bir göbüş ama hareketlerini daha net gördüğüm hele ki elini ayağını bazen tahmin bile ettiğin dokununca ☺️Yürümekte biraz zorluk uykusuzluk kuzum allah başka dert vermesin bunlar güzel duygular 😘
Nuruminci derinozkaya 3. Trısmer yenı bır haftadır girdım nefesim kesılıyor ara ara.. Yorgunluk hıssedıyorum baya mide ekşimesi benı mafetti
_mucizem_ derinozkaya nefes darlığı kollarda uyuşma geçmeyen aksine her gün şiddetlenen bel sırt ağrıları kasılmalar yalancı sancılar 😩 son 46 sabır 🙈
Buse80 derinozkaya ödem 😩😩😩 ellerim ayaklarım sisti herkes sana noldu diyor ayakkabılarım olmuyor galiba yalanci sancılarımda başladı Ama hepsi için çok Şükür sağlıcakla kucagimiza alalım bebislerimizi biz 34+4 olduk 🙏🥰
Elifisgrn Bolca nefes darlığı , oturunca kalkamamak kalkınca oturamamak, zaten sık ziyaret edilen tuvalete daha sık ziyarete başlamak… her şeye rağmen kavuşmaya az kalmanın heyecanı
derinozkaya Nuruminci en cok nefesten korkuyorum sanırım zaten burnum tıkalı hık diye gitmem insallahh
ElifOncul Sanki 1. Trimesterdaki yorgunluk ve halsizlik geri geldi sürekli uyku hali ama uyuyamamak :( 2. Dönemi mumla arıyorum
derinozkaya _mucizem_ ay ama cok az kalmıs rabbim sabır ve kolaylık versin o sayılar hic düsmüyo çift olunca 🥺
brcaky Ben hala aynıyım korkma bütün trimesterlerim aynıydı ve güzeldi sorun yaşamadım çok şükür🙏🏻 Sadece çabuk yoruluyorum ve çok tuvalete gidiyorum(30.hafta)
derinozkaya brcaky demir kullanıyormusun canım bana halsizlik icin vermisti bende senin gibi rahat geciririm insallah 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
derinozkaya Buse80 ne güzell az kalmıs sanırım herkese zor bi dönem bende tuzu kestim insallah cok sismem allah sabır ve rahatlık versin 🤲🏻🤲🏻
Hduygu Bende 3. Tremestrdeym ama sanki 1 de kaldım. Mide bulantım başladı en nefret ettiğim. Onun dılında ne ağrım var ne sancım çok şükür. 36. Haftamdayım bu arada☺️
derinozkaya Hduygu oyy biseycik kalmamıs 😻 benim birinci trimesterda hic bulanmadı insallah hic yasamadan sonlancak rabbim rahatlık ve sabır versin hepimize
CananAkdag derinozkaya Hemen korkma canım o döneme girer girmez başlamıyor genelde bi 7. ayını bitirdikten sonra dikkat bazı şeylere bende çok olmadı ama bir arkadaşımda çık ödem olmuştu kişiye göre değişiyor yediğin şeyler de çok etkiliyor onu da farkettim ben aryık 3. Trimester dönemini de bitiriyorum baya bilgi toplayabildim 😊
senathesena derinozkaya merhaba 31+3 üm uykusuzluk dışında pek bi sıkıntım yok bel ağrım oluyordu onu da bikaç yoga hareketiyle çözdüm el ayak şişmesi bazen oluyor tuzlu yemiyorum ve ayaklarımı arada bir havaya dikip dinlendiriyorum şu an sorun yok çok şükür. İyi düşünün iyi olsun inşallah 🌸
derinozkaya senathesena ay ne güzel pozitif birsey okudum 🌸 hangi siteden yoga yapıyorsunuz benimde agrılarım var ufaktan 🥺
Nuruminci derinozkaya ozellıkle yırtüstü uzandıgımda kötü oluyorum ama onun dısında ara ara nefesımı kesıyor
ElifOncul derinozkaya hiç korkmayın herkesin bir olmaz ☺️☺️ Yani öldüm bittim diyemem ama 2. Trimester gibi enerjik değilim malesef inş siz de olmaz
_mucizem_ derinozkaya sanki 100 gündür 50 lerdeyim gibi geliyor 🙈 evlatlarımız için sabır 😍 rabbim herkesi evladıyla sağlıkla kavuştursun inşallah 🤲
brcaky derinozkaya gyno ferro sanol, innate pronatal ve corasprin kullanıyorum. Benim bulantım ağrım olmadı sadece ilk 3 ay gözlerimi açamıyodum sürekli uyudum. Şimdide çok ayakta kalınca sıcaklarda ayaklarım nadiren şişiyo ben psikolojik olarak iyi geçirmeye çalışıyorum birazda şanslıyım heralde😊 inşallah seninde çok rahat geçer canım stresten uzak dur🙏🏻❤️
_aysenur derinozkaya Benim her şey 30 a kadar çok güzeldi 30 dan sonra resmen enteresan bir döneme girdim sancılar kasılmalar nefes alamama tuvaletten çıkamama sağa dönüyorum olmuyor sola dönüyorum olmuyor geceleri 2 saatten fazla kesintisiz uyuyamıyorum hele sıcaklar başlayalı resmen mahvoldum ama yinede bebişime kavuşacağım için çok mutluyum hayaliyle yaşıyorum 36 olduk az kaldı inşallah her şey geçecek 😊😍
derinozkaya _aysenur ay ne güzel ama hic birsey kalmamıs 🤲🏻 rabbim sabrınıda veriyor sanırım bende geceleri beş defa kalkıyorum sıcaklar cabası sanırım zorlu bi süreç olacak sıcaklarda artıyor şansıma 🥺