Özel hastaneleri eleştirebilirsiniz . Gidenleri de . Ama üslup denen birşey var . İçinizden resmen nefret ve kin çıkmış. Bizde büyük paralar kazanan insanlar değiliz. Ama kendi adıma hele de şu pandemi dönemimde ilk evladımı doğuracakken bütçemden ne kadar ayırabilirsem onun konforlu doğmasına ,onun sağlıklı doğmasına veririz . Umarım içiniz de ki bu kin ve nefret yeni yetiştireceğiniz nesile de nüfus etmez . Sevgiyle kalın saf temiz sevgi herşeyi halleder 🥰