Esra_ypr26 ilk doğumumu özelde yaptım, şimdi ikinciyi de özelde yapacağım çünkü ilkinde Hataydaydık savaşın yoğun olduğu dönemdi, hastanelerde suriyelilerden yer yoktu, özel de bile saatlerce sıra bekleniyordu vs., ikinci de önce devlete gittim ama aradaki farka inanamadım, doktorundan tut sekreterine kadar seninle nasıl konuşması gerektirdiğini bilmeyen, yaptığı işi sevmeyen, yılmış insanlarla karşılaştım, doktorum beni boşu boşuna korkuttu bunu sonradan özele gidince anladım vs, büyük şehirlerde devlet hastaneleri zaten oldukça yoğun bence durumu olanların özele gitmesi devlet hastanelerini de rahatlatıyor, yoksa biz de bayılmıyoruz insan gibi muamele görmek için (ki olması gereken bu) bi ton para vermeye…