Tgbhbl bence korkmayın ben sakin kalmaya çalışıyorum. Neden korkmamız gerektiğini bilmiyoruz çünkü ne yaşayacağımızı da bilmiyoruz. Herkesin doğumu çok farklı kimi zor kimi çok kolay. Biz kadınlar herşeyin üstesinden gelebiliriz bence 💪🏻 İşin sonunda minicik yüzü, koca gözlerini bize dikmiş bir lokum olacak dimi 🙂