Benim doktorum Bayındır Hastanesi ile anlaşmalıydı. Doğum fiyatlarını bilmiyorum ama biz çok memnun kaldık. Pandemi süreci nedeniyle katta iki hastaydık. Bebeğin beşinci gün kontrolüne gittiğimizde bir hasta vardı. Hemşireleri oldukça güleryüzlü ve ilgiliydi. Çok memnun ayrıldık😊😊😊