KymetKaplan Şimdi iki hastanedede iyi doktorlar var vicdanlı doktor oldumu doğumunda kolay olur herhangi bir hastalığın ameliyatın olsada aynı şeklde. Herşey vicdana kalmş bişeydir. Devletteki ebeler hemşireler bazı hastalar yüzünden çıldırmış olmalı artık. Ama genelleme yapıp her hastaya aynı muameleyi gösteriyolar artk. Kimide çok iyi. Dediğim gbi vicdana kalmş bişey bu. Ben önce devlete gttim doktorum yüzüme dahi bakmadan tam 5 dk dolmadan odadan çıkardım işlemlerim okadar sürerdi 🙂 hoşuma gtmedi bu durum özele gitmeye başladım ve şuan ki doktorumdan çok memnunum allah razı olsun ondan rabbim iyi insanla karşılaştrsın herzaman bizleri🌸