Kumral60 özelde para veriosun ama şölede birdurum var tecrübesizler, arkadaşımı bildiğin yardılar komple normal doğumda, doğumda insanların karnına oturan mı ararsınız hepsi özellerde yani, çünkü neden adamlar para verio doğurtturmqk zorundalat, bizimde maddi durumumuz şükür iyi ama bu maddiyat değil , tecrübe birazda özellikle ilk bebeklerde insanlar tecrübesiz die sömürüyorlar, bu gayet net