Cansummm bende öyle sanıyordm ama 😅yeri bol diye öyle değilmiş rahim ne kdrsa yeri de okdr yani bilmiyorm ama 24. haftada mı neydi bi ebe arkdsm atmıştı rahim göbek deliği hizasına gelirmiş 28. haftada göbek deliğinin 2-3 parmak üstüne öyle öyle yukarı çıkarmış ben ilk derdm acaba nasıl hissediliyor yani nasıl anlaşılır ama şimdi artk net anlıyorm😅genelde sıvı tüket sırt üstü uzan kızımmm yada oğlumm de konuş onla daha çok hateket eder 😅🤦♀️😍😍😍