Busrapol evet canım ben de doktorumu aradım o da 28 den sonra bebek hareketi düzenine bakarız kanama sancı su gelişi yoksa korkmanı gerektirecek bir durum yok dedi. Çok şükür yoğun rahatsız edici akıntım ve diğerleri yok acile gitmekten vazgeçtim. Ctesi kontrolüm var o zamana kadar dayanacağım artık