GaMzeshn enfeksiyon belirtileriniz Yoksa (şişlik ,kızarıklık,boğaz ağrısı,ateş yükselmesi) antibiyotik kullanmayın parol kullanmanızda sakınca yok .diyelim ki antibiyotik kullanmanız gerekli bir durum varsa oluştu o zaman da doramycin uygun değil daha güvenli antibiyotikler var augumentin gibi ( şu konuda da bilgilendireyim sizi diyelim ki gebelikte bir ilaç kullanmanız gerekiyor gebelik kategorisine mutlaka bakın b grubu güvenli örn:parol ,augumentin. C grubu çok güvenli değil doramycin C grubu )