Ftm_bkdmr Çok geçmiş olsun. Hamilelik döneminde arada ağrı yapıyordu, öncede damak kendi kendine yarılır kapanırdı sana zararı yok hep kalsın demişlerdi yollarca böyle sürdü. Hamilelikte dış’e gidilmez diye bende gitmemiştim. Bebeğimi kaybettim 1 ay sonra gece dış ağrısından duramadım. Gittiğimde dış köküm bir tarafı apse yapmış. Tabi ilaçla dağılmadı narkoz ile çekmek zorunda kaldık. Ama sonrası iğrençti. Daha çok apse yaptı 1 ay kendime gelemedim. Boğaza yayıldı dil şişmesi yaptı. Bir de covid19 tam yayılma dönemi🥺Korkudan öldük virüs mü kaptım diye. Şükür geçti ama çok zordu. Kesinlikle ihmal etmeyin. Ben ettim ama cezasınıda çektim.