Merhaba arkadaşlar gebeliğimin ilk 3 ayinda benim de oldu özellikle geceleri hiç uyutmuyor çok kötü kaşiniyordum. Soğuk iyi geliyor bide bana doktorum ovadril diye bi krem vermişti mentollü o baya iyi gelmişti. Ara ara kaşintiğimda sürüyorum yine. İsterseniz doktorunuza danişin siz de kullanin. Hamilelikte bi zarari yok🙏🏻