Ben hamıleliğimin ılk aylarından beri çekiyorum fitil yazdı krem yazdı her ay kulandım hiç bir işe yaramadı. Sadece rahatladı bıraz şuna 40 +5 hala çekiyorum kızımında geleceği yok. Sancı sıfır açılma sıfır bekliyoruz hayırlısıyla kucagıma almak ıstıyorum Uykular haram kaşıntı ayrı dert 🤕🤕