Umudunuzu kaybetmeyin 3-4 ay çok kısa bir süre.. ben hiçbir şekilde ilaç vs kullanmadim. Tüm kontrolleri yaptırdım bende herhangi bir sıkıntı cikmadi. 13. Ayda eşim için kontrole gittik. Varikosel cikti. Sperm sayısı epey düşüktü doktor ameliyat, ilaç tedavisi, asilama, son çare tüp bebek yapacağız dedi ve ben bunu duyduktan birkaç gün sonra hamile olduğumu öğrendim. Üstelik adetime 1 hafta kala memleketten gelmiştim mucize gibi bir durumdu benim için 😇 o yüzden canınızı sıkmayın herşeyin bir zamanı var Rabbim hayırlı zamanda hayırlı evlatlar nasip etsin herkese ❤️