Smra123 İyi aksamlar ben uzun zamanlı korunma iğnesi vurdurdum şimdi çocuk istiyorum ama olmuyo yardımcı olurmusunuz
Happybsrn Smra123 bnm de 9. denemem olmayınca olmuyor elden bişey gelmiyor ne yazık ki zamanı var geleceği varsa gelir kimse tutamaz sakin olup dua edelim🙏😂
seneloztrk Smra123 Bi 6 ay denemeye devam edin canım ozamanda bi sonuç alamazsanız bi doktora gidersiniz test yaptırmak için sorun var mı diye ovulasyon testi yapabilirsin yumurtlama günlerini takip eder ozaman ilişkiye girersiniz ben eşimle birlikte g-besin diye bi yiyecek yiyoruz benim yumurtalarım eşimin sperm kalitesi artsın diye ona da bakabilirsin
Minicikkiz Smra123 Doktora da git canım. Kendini rahat bırak kafana takma olur Allah’ın izniyle ☺️🙏 tabi doktoru aksatma .
Papatya61 Smra123 ablamda sizin gibi korunmak için iğne vurdurdu daha sonra iğneyi bıraktı 6 ay korunmamasına rağmen çocuğu olmadı. Sonra 1 ay kala düzenli folik asite başladı 1 ay sonra hamile kaldı. İnşallah sizinde olur 🙏🏻
Smra123 Smra123 ben bişey daha sorucam ilişki sonrası yastık koymami önerdiler kalcamin altına faydası olurmu sizce
nisan-23 Smra123 bende aynı durumdayim bir buçuk yıl önce 20 haftalik düşügüm var sonrasında geçen yıl Nisan ayında miyom ameliyatı oldum 9 aydır korunmuyorum olmadı bu ay 2 gun gecikti adetim umitlendim ama dun adet oldum malesef yarın hormon testi vereceğim adet bitimi rahim filmi cektirip doktora gideceğim 35 yaş üstünde 6 ay Korunmasız ilişkiden sonra tedaviye başlanıyor diye biliyorum Rabbim size bana ve isteyen herkese tez zamanda gebelik haberi almayi nasip etsin hayırlı sağlıklı evlatlar kucağımiza almayi nasip etsin
Davetsizmercimek Smra123 yastık değil de ayaklarınızı iyi de havaya kaldırın , ilişki sonrası direk yatak başlığına felan dayayın ayaklarınızı öyle dursun 5 10 dk hiç kalkmayın , birde öyle yatın o gece hemen dusha girme. 😍 bunlar cok etkili
Sevendays Smra123 ben ilkten onu yapmiodum sonra bnde yastik koymaya basladim gunlere dikkat etmedigim halde 5 ayda oldu hamd olsun yastik ta buyuk is var gercekten
Senaesmer Selam hayırlı geceler kızlar Bende hamile kalmak isteyenler arasındayım 5 aydır deniyoruz ama mutlu haberi henüz alamadık.Dr.la görüştüm muaynelerim temiz çıktı herhangi bi sorınumun olmadığı söyledi bundan önce yazz ile korunuyordum çocuk istediğimiz için bıraktım ve doktorum bana ilaçı bırak 3 ay deneyim dedi ilacın vicuttan atmasına izin verin dedi ve o sürede geçti hala birşey yok. En son ilacı bırakmadan muayne okurken 12 tane yumurtam olduğunu söylemişti dr hemen gebe kalabilirsin demişti ama yok. Eğer deneyin bi kaç ay öyle hemen olmuyor demeyin dedi eğer olmazsa rahim filimi çektir öyke gel demişti ben film çektirmedim önce yumurtlama testiyle denemek istiyorum sizce faydası olurmu.
Papatya61 Senaesmer düzenli folik asit kullanın mutlaka. Doktorun vermesini beklemeyin eczaneden alıp kullanabilirsiniz. İsterseniz sağlık ocağında ebeye yazdırıp eczaneden alabilirsiniz
Asc-18 Senaesmer canım merhaba ben kimyasal gebelik geçirdim 6 ay denedikten sonra hamile kalabildim sana tavsiyem ovulasyon testi yapmalısın ben o şekilde hamile kaldım ve stres yapma kendini rahat bırak kafana ne kadar takarsan o kadarda zor.Belki yumurtan çatlamıyodur bunuda ovulasyon testiyle anlayabilirsin ve tabiki eşinde bi doktora gözüksün
Senaesmer Papatya61 3 yıldır folis asit kullanıyorum trioid için kontrol altında tutulması için kullanıyorum
Smra123 Günaydın arkadaşlar ilişki sırasında yanma ve ağrının sebebi ne olabilir acaba bilgisi olan varmı